אמנת שירות ללקוחות
בילבסקי גלובל סוכנויות לביטוח

מטרת אמנה זו לקבוע כללים הנוגעים לזכויות לקוחות משרדינו, בבואנו להעניק להם משירותי המשרד, תוך התייחסות לעקרונות הקבועים בחוזר הפיקוח על הביטוח 2018-10-3

הגינות וכבוד:   משרדינו מתחייב להתייחס לכל לקוח בהגינות ובכבוד.

מקצועיות:        בעל הרישיון במשרדינו מחויב להכיר את הוראות הדין הרלוונטיות ואת המוצרים לגביהם יינתן השירות לכל לקוח, ולהיות                               בקיא בשינויים ובעדכונים בתחום העיסוק של משרדינו.

פרטיות:           משרדינו מתחייב לכבד ולשמור על פרטיותו של כל לקוח.

תקשורת:         משרדינו מתחייב לקיים תקשורת יעילה עם כל לקוח בהתאם לדרכי ההתקשרות הנהוגים במשרדינו, לפי בחירת כל לקוח.

זמינות:            משרדינו מתחייב לספק מענה ענייני ומתאים לצרכי כל לקוח בזמן סביר ממועד פניית הלקוח תוך מסירת תשובות ברורות                              ומנומקות ככל הניתן.

דרכי התקשרות וקבלת קהל:

קבלת קהל: בימים ראשון עד חמישי משעה 09:00 עד 15:00, בימי שישי וערבי חג משרדינו סגורים.

טלפון המשרד: 03-7519920, פקס: 03-5661532, וואטסאפ: 03-7519920

אתר האינטרנט שלנו: www.global-iu.co.il

דואר אלקטרוני לשרות לקוחות: bilavsky@bilavsky.co.il

כתובת למשלוח דואר: קויפמן 6, תל אביב 6801298

לוחות זמנים לקבלת שירות ממשרדינו:

מענה ראשוני לפניית לקוח – תוך 2 ימי עסקים.

תאום פגישה – 7 ימי עסקים

העברת אישורים, מסמכים, בקשות מגוף מוסדי – 7 ימי עסקים

מסירת מסמכים ללקוח משרדינו – 3 ימי עסקים

פניות בנושא מוצר פנסיוני – 7 ימי עסקים

חשוב לדעת:

שכר טרחה –   יתכן ובגין שירותים מסוימים הניתנים על ידינו משרדינו יידרש הלקוח בתשלום שכר טרחה. במקרה שכזה משרדינו יפרט ללקוח בכתב באשר לרכיבים השונים בגינם נדרש התשלום וסך גובה התשלום. עוד חשוב לדעת כי יתכן וחלק מהשירותים בתשלום כוללים מידע או העברת מידע אותם יכול הלקוח להפיק בעצמו ללא עלות או בעלות נמוכה דרך הגוף המוסדי או דרך ממשקים דיגיטליים של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון.

הליך ישוב תביעות – במקרה של פנית לקוח למשרדינו בעניין תביעה כלפי גוף מוסדי למימוש זכויות לפי תנאי פוליסת הביטוח, לפי תקנון קרן הפנסיה, או לפי תקנון קופת הגמל (לעיל ולהלן: "הגוף המוסדי"), משרדינו יביא לידיעת הלקוח מידע אודות זכויותיו ויביא לידיעתו את דרכי הפעולה מול הגוף המוסדי, העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה – מידע כאמור יימסר תוך שני ימי עסקים מקבלת פניית לקוח.

יולי-2025

תפריט נגישות